Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

torsdag, januari 06, 2005

Det är så jävla trist att skriva...

Dessa VITA sidor ger mig idétorka direkt!!
Jag läser en intressant bok av Doris Lessing. Till en början verkade den lite som en kiosk-roman, men eftersom förordet var seriöst så fortsatte jag: den är 600 sidor lång. Har bara hunnit en bit, men den är intense!

Handlar om författarskap, bl.a., raspolitik, kommunism. Från ett främmande perspektiv...hon föddes i Iran, men växte upp i Zimbabwe.

Ett feminint perspektiv. Annars? Jo, jag har inte gått utanför dörren på cirka två veckor (?). Idag är det torsdag, på lördag MÅSTE jag på stan och hemta hem mina tavlor för Vedic art.

Längtar lite tills terminen börjar igen.

Silas har haft ett bra jullov, Jimmy går ut med honom på dagarna.

Adios!

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)