Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

torsdag, augusti 04, 2005

Leka är kul!!


Jag har gjort ett collage med bl a Carl Larsson i - ett sorts "statement of my Swedish-ness".
En av hans tavlor har jag blivit fäst vid:


Och så har jag för första gången på så jävla länge plockat fram mina tablas...och jag tycks ha gjort ett litet framsteg (yay)!!!!!!!!!!!!!!det känns kul, jag vill gärna ta upp den indiska dansen i höst - få se om bäbisen i magen tillåter det?. Vad mer?



vi fick ihop till 25 stycken cd:ar att skicka till Australien för försäljning - portot gick på lika mycket som materialkosnaden.**
vi ska spela in lite mer, det här året kan vi kanske få tid att leva enkelt, emellan alla blöjbyten, och göra saker som inte gått när man jobbat i ekkorr-HjUleT.

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)