Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

onsdag, mars 22, 2006

Ja har just gjort mig medlem i PeaceQuest, deras stadgar verkar överensstämma bra med mina åsikter.

Afrikagrupperna ringde igår och ville höja mitt stöd ekonomiskt (med6 ggr). Jag sa nej, eftersom jag inte längre är aktiv i lokalgruppen, plus att jag har svårt att veta hur man ska ställa sig kolonialt. solidaritetsarbeten får absolut inte bli till "tvångsutbyten", jag vet så lite om själva organisationers uppbyggnad.

Mitt lapptäcke börjar bli klart.

Susanne kommer i Augusti på besök! med mannen 8och hans familj).

Nu damp "samlat" ner i lådan. eurosport har blivit samarbetspartner. det känns konstigt att stödja södra Afrika så mycket, och inte resten av världen. fastän det är en bra organisation (AG).

e

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)