Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

måndag, februari 12, 2007

Planlöst, planen löst

Nya Blogger!
Därför kan jag kosta på mig att skriva en Entry.

Vi ska till Australien i Juni, det är väl det som först dyker upp...via HongKong. En månad, vi hyr ett hus i centrala Toowoomba. Skulle vara trevligt om man hann med att träffa vänner med, men det är verkligen något vi får se med. Jag känner mig orolig att ha med Benyamin, som knappt åkt bil ens. Må det gå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har praktik om ett par veckor eller så. Innan dess Photoshop-moment, fotografering i skolan. Radio är över. Phew! Tur det inte gick värre än det gick.

Lill-kusinen kommer hem snart från göteborg. jag tror allt gick bra. SKÖNT. Nu kan man tänka på sitt eget igen. Hade migrän igen i slutet av veckan. Eller värre. Men nu står jag upp:
Tur att öronen mina höll..jag var bara med under delar av redovisningen, men mycket hann jag höra...folk har sina egna uppfattningar om saker och ting. Själv fungerade inget som det skulle, jag var tvungen att fylla ut tiden med improviserat babbel, som visade sig ha irriterat lyssnarna, det bara haglade kritik. jag var som en plastdocka utan känslor (för vissa)-

Undra vad som kommer att ske under det moment som kallas TV? Då gäller det väl att man har ett visst utséende, eller? jag önskar att vi slapp hantera kärnvapen (så det känns), eller åtminstone, att alla var överens om hur man hanterar sådana. Nåväl.

Nu ska vi se, hur får man ordning på det här? Jo, Krattans senaste nummer är ute, jag fick med min krönika om Farmor där, den som jag inte ville ha i Inkognito.
/e

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)