Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

måndag, april 14, 2008

Tillbaka till mina arbetsrutiner.

Efter Benyis lilla operation i öronen blev rutinerna ordentligt avhuggna för några veckor sedan: Jim fick infektion och gick till Akuten, där han fick medicin. Efter ett snabbt tillfriskande på bara några dagar blev så Silas sjuk i huvudvärk och feber, över påsken och hemma veckan efter med. Och när han äntligen tog sig tillbaka till sin skola var det jag som var smittad. i två veckor har jag varit sjuk, otroligt förkyld, feber i början och halsen...fortfarande går jag omkring med halstabletter överallt.

C'est la Vie, skulle man kunna säga.
Nu i helgen hade Silas sitt 8-års kalas. Vi hade bjudit vänner från lite här och där, väldigt trevligt! Och idag har jag börjat jobba på min uppsats igen, det känns ljuvligt.

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)