Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

torsdag, mars 17, 2005

Val.

Delfinerna är mina favoriter....
jag sitter och funderar så jag blir snurrig, om att måsta välja. Jag tror (med viss erfarenhet) att jag MÅSTE göra egna val. Inte kan jag lita på att andra väljer åt mig när det gäller mitt Liv.
Ibland kanske man måste ta hemska beslut, eller sådana som antagligen aldrig kommer till ytan, men som i alla fall är ett beslut någonstans. Om jag inte tar dessa beslut (i min ensamhet), kan det drabba min omgivning.
Det var så jag satt och tänkte.

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)