Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

torsdag, augusti 04, 2005

månen

Ja, månen har varit vacker, lately.

ville säga att moon shake har fått en snygg hemsida (själv är jag faktiskt medlem!). Fastän det är lite flummig attitid att vi "hungrar efter allt det nya" - en rentav Farlig attityd(!!!), så måste jag berömma och säga att det ser städat ut på webben!Kul med bilder, länkar o.s.v.(ta mig rätt)

Visst är det läckert att alltid byta lokal, att aldrig behöva bry sig om att anpassa sig till samhället i stort, men snacka om ansvarslös utstrålning. Lite kritik måste faktiskt ut. Gör en sammanslagning med "edge", som tydligen arbetar religiöst - så kanske det blir bullar, men kan man inte försöka köra på en "stil" så man slipper oroa sig.(????) För fan, har man barn så fattar man allvaret i global inblandning.(förhoppningsvis)polska och finska band är häftigt, men har man inte råd att betala artisterna....jag är ledsen det sliter i hjärtat på mig.

som sagt: på ytan är allting Rå-Tufft, vilket jag verkligen vill berömma de arbetande för, men själva tillställningen blir ofta/ibland kaos och total konkurs, eller ännu värre: genererande av GAMMAL konkurs, jag har svårt att se det goda med detta. snälla, fixa musik som inte kostar en in på bara kroppen!!!!!!vad är det för fel med det tralliga och svenska Nu får jag väl en smocka snart

good luck, månen är större än vanligt. Jag vet inte om det är något tillfälligt, men tydligen ska isbjörnar dö som flugor för att Arktis smälter....är det inte SkUMt med naturförhållanden???

förlåt mina hårda ord!

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)