Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

onsdag, augusti 10, 2005

Min 5-årsdag.


jag hade tre kalas! Ett på dagis, ett för släkten, och ett för polarna. Vi gjorde bål och party-mackor. Lekte lekar, hade fisk-damm.dISCO

Bästa presenten var nog trummorna!
men också fick jag en hög säng med koja under. Och sängkläder...

Nu hoppas jag att jag kan börja i dans- och sim-klass. Och jag ska bli storebror.

Pappa gick på bio med mig och vi såg Super-Zebra. När jag var i Stockholm gick jag med mamma till Junibacken. Där fick man åka sagotåg och se Katla riktigt nära, och flyga som Karlsson.

Sedan på fjärilshuset på Haga såg vi stora fjärilar som kommer från Sydamerika och så. här kommer en bild:

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)