Neondiod

Into arts and writing. Trying to keep both feet on the ground. NeonDiod just happened to be there.

onsdag, augusti 31, 2005

Sårbarheten

Vad för fel gör vi inte när vi är sårade. Ett sår öppnas...jag ser sådant jag blundat för i hela mitt liv. Ser kära handla på ett sätt man aldrig hoppats på. man kanske blir lämnad ensam ett tag, och någon ser det...man kanske sårar tillbaka, bara för att man inte haft val.

När man är sårad "attraherar" man andra sårade, som börjar riva upp såret ännu värre...för att ta reda på om jag verkligen ÄR lika sårad som honom/henne. När jag är sårad vill jag bara höra från någon att jag har rätt att känna mig så. Därför sårar jag tillbaka.

ekonomi

Rödakorsett bryter isol.

musicyourmindwillloveyou sightsoundcollective

NeonDiod as Art, Deviantart

bloglines

LastFM

MySpace!!!

ReseDagBok

Fractal Gallery

Liten Blogg

Thylacine Track

den Andre.

Hilma af Klimt

Fatta-Festival

Vedic Art hemsida

Empati (cirkus)

massagestol, bara en detalj (?)

Astrologi, hinduisk -

Horoskop!.

Jimi Barrett BLOGG.

*HuMlaB, Umeå university.

Emmaus hemsiDa

MOONSHAKE musikförening(konsertarrangörer)